امام جمعه داراب خاطرنشان کرد: کاندیداها برنامه‌ها و توانمندی‌های خود را صادقانه اعلام کنند و در فضایی سالم به رقابت بپردازند تا در نهایت شایسته‌ترین فرد از سوی مردم انتخاب شود.
کد خبر: ۸۰۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 14 December 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام رضا صادقی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه داراب اظهار داشت: هنوز زمان تبلیغات قانونی انتخابات و رای‌گیری فرا نرسیده و اما عده‌ای حرف و نقل ایجاد کرده و فضا را از حالت رقابت سالم خارج می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر حفظ حرمت در فضای رقابت انتخاباتی بیان کرد: انتخابات پایان می‌یابد و نتایج اعلام می‌شود اما حرفها و حرکتهای پسندیده یا ناپسند می‌ماند بنابراین افراد حاضر در ستادهای انتخاباتی باید به گونه‌ای رفتار کنند که حرمتها از بین نرود و انتخابات در فضایی سالم و صالح برگزار شود.

امام جمعه داراب تصریح کرد: گاهی کاندیداهای انتخابات خودشان سوءنیت ندارند اما اطرافیان و طرفداران آنها هیاهو ایجاد کرده، جو ناشایستی به وجود می‌آورند و پرونده خود را سیاه می‌کنند.

صادقی بابیان اینکه در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره قبل کاندیداهای کمتری در عرصه حضور دارند، گفت: چنان چه کسی اصلح و شایسته باشد از سوی مردم انتخاب شده و کسی سد راه آنها نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها برنامه‌ها و توانمندی‌های خود را صادقانه اعلام کنند و در فضایی سالم به رقابت بپردازند تا در نهایت شایسته‌ترین فرد از سوی مردم انتخاب شود.

امام جمعه داراب گفت: وضعیت انتخابات در جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که کسی نمی‌تواند تقلب کند چرا که با حضور هیات نظارت، هیات اجرایی، نماینده کاندیداها و ناظران شورای نگهبان امکان تقلب وجود ندارد. ‌

وی شورای نگهبان را از نهادهای پربرکت نظام برشمرد و اضافه کرد: کسانی که شبهه تقلب ایجاد می‌کنند دشمنان کشور و نظام هستند و این شبهات فاقد استدلال و پشتوانه منطقی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار